محل تبلیغات شما
مفهوم جعبه سیاه به تمامی عوامل و فرایندهایی که در سازمان سبب می گردد تا فعالیتهای منابع انسانی نتواند به خروجی های اصلی خود از جمله عملکرد بهینه سازمانی تبدیل گردد اطلاق می شود . داخل این جعبه سیاه می تواند قوانین و مقررات ، فرایندهای مدیریتی ، توانمندیها و شایستگیها ، و . قرار گیرد .

 

همنوایی رفتار و مدیریت منابع انسانی conformity

مفهوم جعبه سیاه در مدیریت منابع انسانی

اهمیت جایگاه مدیران میانی

، ,سیاه ,مفهوم ,انسانی ,گردد ,منابع ,جعبه سیاه ,منابع انسانی ,مفهوم جعبه ,تواند قوانین ,قوانین و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه جغرافیای مهردشت فروش خروس لاری اصیل آماده میدان سایت شرکتی علم نوين روانشناسي پاتوق طرفداران مهدی احمدوند