محل تبلیغات شما
مفهوم جعبه سیاه به تمامی عوامل و فرایندهایی که در سازمان سبب می گردد تا فعالیتهای منابع انسانی نتواند به خروجی های اصلی خود از جمله عملکرد بهینه سازمانی تبدیل گردد اطلاق می شود . داخل این جعبه سیاه می تواند قوانین و مقررات ، فرایندهای مدیریتی ، توانمندیها و شایستگیها ، و . قرار گیرد .

 

همنوایی رفتار و مدیریت منابع انسانی conformity

مفهوم جعبه سیاه در مدیریت منابع انسانی

اهمیت جایگاه مدیران میانی

، ,سیاه ,مفهوم ,انسانی ,گردد ,منابع ,جعبه سیاه ,منابع انسانی ,مفهوم جعبه ,تواند قوانین ,قوانین و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دامپزشكي در خدمت بهداشت و سلامت جامعه